Conversational Marketing is meer dan chat en chatbots. Het gaat erom kopers te ontmoeten waar ze NU zijn, niet waar wij willen dat ze zijn. We zijn blij met LeadFabric als partner om Conversational Marketing naar Europa te brengen. Op die manier willen we bedrijven de nieuwe manier aanleren waarop bedrijven van andere bedrijven kopen.
- David Cancel, CEO Drift
De wereld draait op conversaties. Dus waarom uw marketing niet? Marketing Automation is zeer goed om uw bezoekers en klanten te profileren, maar wat bent u ermee als u alleen maar gebruik maakt van eenrichtingskanalen zoals email om uw contacten te bereiken? Uw boodschap is nu misschien wel gepersonaliseerd, maar de manier waarop u ze verspreidt, is dat niet. Die is waarschijnlijk gebaseerd op uw interne lead management processen terwijl uw klant alleen een persoonlijke conversatie wil.
Genereer meer leads door chatbots in te schakelen als mensen offline zijn. Laat uw chatbot het zware werk doen en leads kwalificeren, zodat uw sales mensen dat niet moeten doen. Laat geen kans onbenut en laat uw chatbot meetings boeken terwijl u er niet bent.
In tegenstelling tot heel wat andere chatbot oplossingen, richt het DRIFT Conversational Marketing Platform zich op één doel: conversaties starten die leiden tot een verkoop. Het is een chatbot én een live chat met één duidelijk doel: sales resultaten verbeteren.
Met Drift op uw website, kan u gemakkelijk elke conversatie omzetten in een conversie, wat niet gebeurt bij traditionele marketing en sales platformen die vertrouwen op formulieren en follow-ups.
Vooruitstrevende bedrijven gebruiken bots om hun marketing te automatiseren. Laat uw bot de webbezoekers kwalificeren en doorsturen naar de juiste persoon of direct naar de geschikte sales persoon. Bent u niet beschikbaar buiten de uren? Geen probleem. Uw chatbot is uw virtuele assistent en zal uw kalender voor u bijhouden. En het beste nieuws: u heeft daarvoor geen formulieren nodig.
LeadFabric heeft alle ervaring en know-how om u snel op weg te helpen. Wat houdt u nog tegen?
Teruggekeerde emails bevatten een schat aan informatie, zoals:
Met Drift Email kan u deze schat eindelijk ontginnen!
Drift Email zorgt voor:
Wacht niet langer en grijp de schat die voor het grijpen ligt.
Contacteer ons vandaag nog voor een demo van Drift email.
Kort nadat Kanthal Drift had geïnstalleerd, konden ze hun fantastische, globale merknaam in industriële verwarmingsoplossingen verzilveren door het verkeer dat hun merk had gegenereerd om te zetten in gekende contacten.
En dat allemaal met een conversiegraad van 22% !
Telenet, één van de belangrijkste Belgische telecom providers kan nu B2B kopers converteren buiten de kantooruren en in het weekend. Zaakvoerders van kleine ondernemingen die vaak niet de tijd hebben om overdag te kopen, kunnen nu een gesprek aangaan met een chat-oplossing en aanbevelingen krijgen over de meest geschikte telecom bundel voor hun zaak. Zij kunnen op dat moment de koop afsluiten of een afspraak maken in de agenda van een sales adviseur. Een week nadat de bot gelanceerd werd, zag Telenet een conversiegraad van 25% van aanvragen buiten de kantooruren en tijdens het weekend een uitzonderlijk hoge 40% van gekwalificeerde opportuniteiten die werden omgezet in een verkoop. Lees meer
Werken uw conversietactieken? U besteedt waarschijnlijk veel tijd en geld aan uitzonderlijke webervaringen. En toch vullen minder en minder mensen formulieren in. Waarom?
Het antwoord is niet eenduidig. Maar de manier waarop consumenten vandaag met websites omgaan, is veranderd. En wij zullen u tonen hoe.
Bekijk hIer ons webinar over Conversational Marketing (41 min).