Big data laat ons toe om grote hoeveeheden informatie te analyseren; het geeft inzicht in het online-gedrag van mensen, en het helpt ons om daarop te reageren. Maar als u werkelijk waardevolle inzichten wil krijgen in wat u met uw marketinginspanningen bereikt en interessante leads wil genereren die voor inkomsten zorgen, dan is het tijd om kopers te benaderen op het niveau van de klant (account-based) en moet u met intent data beginnen werken.
Bombora is een woord dat stamt uit de taal van de Australische Aboriginals en zoveel betekent als “een golf die gevormd wordt door een rif of rots onder water en soms breekt waardoor ze een gevaarlijke stroom aan water voortbrengt”. Bombora werd gekozen als bedrijfsnaam, omdat het staat voor de zee aan data die worden geaggregeerd en voor de uitdaging die Bombora aangaat om die data in te zetten.
Bombora analyseert hoe de content van miljoenen B2B-organisaties wordt geconsumeerd en laat u weten wanneer uw doelorganisaties daadwerkelijk interesse tonen in uw producten of diensten.
Audience Solutions is specifiek ontwikkeld voor de noden van de moderne marketeer en helpt u om makkelijk uw B2B publiek online te bereiken, Account Based Marketing strategieën uit te voeren en ze te activeren voor een consistente en gepersonaliseerde koopreis.
Met de huidige geavanceerde marketing en sales strategieën heeft u nood aan een meetoplossing die gebaseerd is op een B2B dataset van hoge kwaliteit.
Ingebouwde integratie met belangrijke gegevensuitwisselings-, data management- en andere platformen inclusief Facebook maken het mogelijk om uw B2B doelgroep onmiddellijk te delen met al uw voorkeurpartners.